1 April

2011-04-01 / 15:52:25
Tjoo ;)

Idag har varit en bra dag.

Först hade vi Matte och då gjorde vi repititionsuppgifter för vi har prov på tisdag. Och så lurade Lotta oss ( i alla fall några) med en lapp där det står en massa uppgifter och så står det att man ska läsa igenom ALLA frågor först , och det gör inte många, sista uppgiften står det : rita en cirkel och lämna in lappen till mig och ta en lång rast (elr ngt sånt). Jag gick på det. Jag började skriva tills uppgift 5-6 och så gick en massa och jag tänkte att hur fort gör de denna och sen kom jag på att det kan finnas frågor på baksidan så jag tittade och där stod det såklart :P Det roliga är ju att vi har gjort denna förut i 7:an. Haha :D
Men sen hade vi No och då tittade vi klart på filmen vi tittade på förra gången och så gick vi igenom instuderingsfrågorna till provet som vi har på Måndag. Sen hade vi So, då hade vi läxförhör och sen gick vi på tipspromenad ,i grupper, runt i skolan. Sen hade vi lunch och då gick vi och "åt" ( inte direkt åt ngt för det var inte gott mos) Sen gick vi till uppehållsrummet en stund sen gick vi till skåpen och där var Hampus , Julia och dem. Och så fick jag och Klara Hampus kokosboll :) Mums <3 Sen hade vi klassråd och Pt.

Och nu har jag ätit lite och har inte en aning om vad jag ska göra :/



Jag idag ^
             |
             |

Men jag kanske går på en liten promenad sen... Jag kommer nog in senare idag och skriver något mer.

Bye Bye så länge ;) 
Kommentarer!
Postat av: Amanda

Någon som blev lurad ?

Kommenterat - 2011-04-01 / 15:55:20  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: ardita<33

du e så fin på bilder, men varför har du inga tydliga bilder <33333

Kommenterat - 2011-04-08 / 14:23:39
Postat av: Mandan

Tack så mycke. Jag gillar att ha "otydliga" bilder ;P men nån gång kanske ...

Kommenterat - 2011-04-08 / 19:33:07  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: