inte mycket att blogga om...

2011-07-03 / 19:35:28
Hej hej !!

Jag har verkligen inte gjort alls mycket idag kan jag säga jag har bara slappat... Därför har jag inte mycket att blogga om. Men jag ville ändå komma in och skriva ett inlägg så det inte blir helt tomt idag :P

Asså det jag har gjort är detta : Jag vaknade vid typ 10 sen så åt jag frukost och sen så hjälpte jag och Elin Sandra att städa in hennes kläder i hennes garderob. Och så bäddade jag min och Matildas säng... Fattar inte varför jag skulle bädda hennes men jag sprang ner till pappa och sa att det fick han allt göra ! :P Och sen så spelade vi lite sims 3 och senare så gick vi till deras pappa och hämtade lite grejjer till Sandra och så fastnade vi i soffan där :P men sen så gick vi hem och jag och Sandra var vrååålhungriga! Men maten fick vänta.. Carita och pappa hade precis kommit hem från Ica. Men de satte igång med maten rätt så fort. Jag och Sandra tittade på Glee så länge.. Hade inget bättre för oss. Men sen så åt vi baconsås och spagetti (om det e kul att veta) och så sen så gick jag upp på rummet och så satt jag och smsade med Klara och grejade lite med bilder på mobilen. Sen så försökte jag ringa Klara men det gick ej så hon fick ringa istället. Så vi pratade lite och sen så satte jag mig vid datan och nu så pratar jag med Elin samtidigt som jag lägger in bilder från datan till CD-skivor, så att de finns kvar om det händer ngt med datan..

Men i alla fall jag fotade lite igår med mobilen och här kan ni få se några jag blev rätt så nöjd med i alla fall :


Sötaste Ninen <3


Droppar ( mitt favorit objekt att ta kort på )


Lila blomma med droppar


Droppar


Droppar


oredigerade bilder..

Kommentera gärna vad ni tycker :D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: