Redigeringsprogram

2011-07-01 / 17:53:07
Hejsan hoppsan!

Nu har jag för en liten stund sedan kommit hem till pappa. Resan tar tid :/ Men om man har musik i öronen och en telefon att grejja med så går resan helt okay :D Men i bilen installerade jag även ett redigeringprogram ;) Rätt så okay.. Fast skulle vilja kunna få svagare färg...kan bara få starkare..

Men just nu funderar jag på om jag ska lägga över alla mina bilder på CD-skivor så det inte händer något med dem ;) Kommer ta tid! har mer en 1000 bilder på datan.. tror jag :P Men det e väll bara att sätta igång .. någon gång måste det ju hända.. :)

Men här får ni en omredigerad bild :



Vi ses ! nu ska jag lägga över alla bilderna.. puuuh ! ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: