Bombadera !

2011-04-17 / 19:19:25
Hej ;)

Idag har varit en helt underbar dag ! :D Ska bombadera med bilder ! :)

Jag och Klara var ute på en promenad till tenhultsbadet (tenhultsjön) Och hade jätte kul för vi hittade en flytbrygga som inte satt fast i den andra, elr jo den satt ju fast med ett rep och den satt vi på o pratade och hade kul :)


Jag :)


Klara

Och sen åkte vi ju hem till mamma och nu håller jag på att prata med finaste Klara. Och jag har duschat och nu ska jag bombadera er med bilder ! :)







Fin är vi, fin är vi :)


"brinnande" glas








Finaste Klara.


Jag :) I trääädet :)









Lånade brorsan gitarr :)



Bästa vännen någonsin <3



Ett par av mina nya skor, sen köpte jag ett par lime ljus gröna

Nu tror jag att det var de bilder jag ville lägga upp uppe. Men sen tog jag en tusental fler bilder ! :)


Kommentarer!
Postat av: Lina

Hej lilla amanda!

jag har några frågor till dig :

1.Har du något bantnings tips som du använder ?

2.Hur många killar har du strulat med ?

3.Har du nån gång varit överviktig ?

4.Hur kommer de sig att du blev så bra kompis med hon på bilderna, klara heter hon va ?

5.Hur många syskon har du ?

6.Gillar du någon kille ? Isåfall vem ? Hur ser han ut ? Går han i din klass ? Är han lång ? Vilken hårfärg ?Hur är hans personligheter ?

7.Är du populär i din; skola ? klass ?

8.vilka märken använder du på smink och typ balsam o sånnt?

9.Vad gör du på din fritid ?

10.vart köper du dina kläder ?

11.Kan du lägga upp och visa alla dina kläder, eller väldigt många av dom ? Vore väldigt kul !



ser upp till dig och din blogg ! :) <3

Kommenterat - 2011-04-18 / 17:52:04
Postat av: Mandan

1. Nej egentligen inte men ät nyttigt och var ute och rör på dig det e på det viset jag håller mig på min vikt ^^

2. Jag e 13 så inte en ända...

3.Ja det har jag väll egenligt mig själv ... men inte mycket.

4. Vi klickade på direkten. Vi var på en fest och så pratade vi och vi hade positvia intryck på varandra båda två. Och nu e vi bästa vänner och det är jag väldigt glad för. Ja Klara heter hon.

5. Jag har ett riktigt syskon, och sen har jag tre halv syskon.

6. Ja jag gillar en kille men jag tänker inte säga vem här på bloggen. Det är en hemlis vet du ;)

7. Nej jag e inte populär. Och det är jag stolt över. Jag vill inte vara den där lilla perfekta tjejen jag vill vara den jag är. Jag mår bäst så och det står jag för. Men jag trivs i min klass och jag blir inte retad eller så.

8. Smink fick du reda i mitt senaste inlägg :) Balsam : jag använder en mot färgat hår, Wella. Även shampoo.

9. På min fritid är jag mest med Klara, men även min familj och är ofta på stan eller ute och går.

10. Jag köper oftast på : HM,Lindex,Vero Moda,kappahl(inte ofta)Jag köper mest på HM.

11. Jag kan försöka med det, så fort jag har tid ska jag tänka på det och jag har rätt många men några kan jag ju försöka lägga upp :)



Tack så mycket för frågorna, jag hoppas du fick de svar du ville ha.



Och tack så mycket. :)

Kommenterat - 2011-04-18 / 20:17:57  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: lina

1kan du berätta lite om klara då?

a hur är hon, mot dig,

b mot andra,

c mot sina gamla vänner,

d när blev du vän med henne ,

e vilka var dina gamla vänner( om du och klara inte alltid cvar vänner) hoppas det inte blev för mycket nu hehe :P:P :P

Kommenterat - 2011-04-21 / 12:34:33
Postat av: lina

1 e klara poppis då?

2 om inte hur kmr det sig, Hon verkar ju en ängel enligt dig

3 gillar du att plugga

4 vem e populär i din klass då?

5 hur många besökare har du på bloggen ?

6 tycker du klara e söt?

7 tycker du att du e söt ?

8 vilken kille i er klass är sötast ?? :P

Kommenterat - 2011-04-21 / 12:45:44
Postat av: carro

asså , har du tänkt på att det kan finnas pedofiler som kollar på din blogg och samlar info om dig och var du bor, och du har ju en massa bilder på dig som han kan göra vad som helst med, blir du inte rädd???

'

Kommenterat - 2011-04-21 / 12:48:02
Postat av: lina

JAG <333 DIN BLOGG !!!!!

men jag får ju vänta så mycket innan jag får svar på det jag vill jue!

ps snälla beräta lite om din kille / han som du gilla!!!

Kommenterat - 2011-04-21 / 13:07:45
Postat av: Mandan

Om Klara :

a. Hon är snäll och omtänksam och rolig och allt bra som finns :)

b.hon är lika dan mot mig som andra, hon behandlar oss rättvist ;) Men hon är väll antalgigen mer öppen mot mig än de andra å :P

c. Hon är snäll mot alla sina vänner.

d. Jag blev vän med henne precis innan vi började 7:an,ny klass.

e. Mina gamla bästa vänner var : Arita o Astrid men nu är vi bara vänner egenligt mig. Och sen har jag ju fortfarande kvar alla mina andra vänner :)

så de var svar på de frågorna :)

Kommenterat - 2011-04-21 / 17:06:38  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: Mandan

De andra frågorna :

1. Nä Klara och jag är på samma "nivå" i klassen, det är väll därför vi klickade :)

2. Ja för mig är hon som en ängel och är ju så snäll och så, Man behöver absolut inte vara populär för att vara den "bästa".

3. Njae det kan man väll inte säga, men jag gör det jag behöver göra .

4. Ja du. Enligt mig är det inte direkt på det viset jag ser inte på det sättet och tänker inte så.

5. Ja du det med besökare har jag svårt att förstå mig på. Jag vet inte riktigt hur man ser det jag la upp en bild här om dagen med något är det det du menar ?

6. Ja Klara är söt. Men det e på ett kompissätt. :)

7. Njae det tycker jag inte.

8. Det håller jag hemligt. ;) ledsen men det e min hemlighet det.

Kommenterat - 2011-04-21 / 17:12:27  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: Mandan

Carro : Jo jag har tänkt på det. Och nja jag e lite skraj så men jag får hoppas på det bästa.



Lina: Tack så mycket. Jag är ledsen att det tar ett tag men jag är inne någon gång ibland och det är då jag kollar kommentarer och ibland hinner jag inte et. Och då kanske du inte får svar fören på kvällen. Och nej jag är lesen men om jag börjar berätta om honom kan nog någon lista ut vem han e och det vill jag inte ;)

Kommenterat - 2011-04-21 / 17:15:07  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: jess

åhh, amanda , jag älskar din design på din blogg!!! <33333

Kommenterat - 2011-04-22 / 10:31:54
Postat av: Mandan

Det gör jag med ! Tack :)

Kommenterat - 2011-04-22 / 10:33:31  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: