Första skoldagen efter påsklovet

2011-04-26 / 19:27:51
Tjohoo ! :)

Idag har varit en helt okay dag.

Först hade vi spanska och då repeterade vi kapitel 11-15. För vi ska ha prov nästa vecka. Sen hade vi Matte och då började vi på ett nytt kapitel. Sen hade vi engelska och då gick vi runt och frågade folk om de var rädda för något och om de var modiga. Men sen hade vi svenska och då hade vi vikarie. Men sen hade vi So och då tittade vi på en film om människans historia. Men sen slutade vi och då gick jag och Klara hem hit. Vi gjorde läxan och sen så gick vi till Norra Hamnen. Senare gick vi hem och så gick hon hem till sig när hon hade hämtat sin väska. Och då satte jag mig här vid datan och nu har jag precis ätit och jag håller på att titta på tv.

Men imorron blir det ingen skola :) Vi har nämligen "operation Dagsverk". Vi ska jobba på olika ställen och tjäna in pengar. Och jag ska damsuga hemma och tvätta bilar med Klara :) Det blir nog roligt oxxå :)

Men ja nu har jag nog tyvärr inget mer att skriva om dagen förutom att det e "några" som beter sig lite konstigt men jag ska inte riktigt bry mig. 

Se you !







 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: