Frågor

2011-04-19 / 17:08:35
Det eller det :

Märkeskläder eller secondhand?

secondhand

Cola eller pepsi ?
Cola

Sola eller bada ?
bada

Jordgubbar eller blåbär ?
jordgubbar

data eller tv ?
data

mobil eller tv ?
mobil

mobil eller data ?
beror på när och var

Blåa kläder eller rosa ?
rosa

Svarta eller vita kläder ?
vita på sommaren annars spelar det ingen roll

kompisar eller familj:
kompisar

film eller program på tv ?
film

drama eller action ?
drama

komedi eller romantik ?
båda

mascara eller utan ?
mascara!!

bloggen eller facebook ?
bloggen

musik eller måla ?
musik

Katt eller hund ?
hund

Gitarr eller trummor ?
Gitarr

snö eller sol ?
sol


Favorit:

Sport :
Fotboll,Biljard
Färg: Rosa,grön
djur: Hund
elektronsik pryl: mobil/data
film: eclipse tror jag
person: Klara
väder: sommar/vår väder
årstid: sommar

Andra frågor:
Liknar du en kändis?
nej , tror ej det

Bästa låten i världen?
hm... hey soul sister.Train

Hur många timmar sover du per natt?
oftast 7-10 timmar

Detta skulle jag vilja prova på
dyka vid ett korallrev

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
snäll,rolig,e säg själv, omtänksam

Varför bloggar du?
för att jag älskar det !

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
det betyder lika mycket :)

Hur svarar du i telefonen?
hej det är Amanda

Människa som gör dig enbart glad?
Klara

Värsta känslan?
Att vara arg,ledsen

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
vara med någon , snacka och ha det mysigt

När grät du senast?
igår

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?

nej

Vart går din drömresa?
Spanien/australien

Vill du säga förlåt till någon?
Inte just nu tror jag ;P

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
lycklig

Har du någon dold talang?
Vet inte...

Vilket djur är din favorit?
hund


Senast Du :

Skrattade : idag
grät: igår
saknade någon : det gör jag heeela tiden
tittade på en film : Tisdags/torsdags tror jag
lyssnade på musik : nu
drog ett skämt: igår
sjöng: idag
sov i tält : förra sommaren

E det någon mer fråga du vill ha reda på e det bara att börja fråga var ite blyga om det e något du verkligen vill ha reda på. Jag lovar att jag kommer svara på frågan så gott jag kan, men sen ska jag säga en sak jag kommer inte svara på : vem gillar du ? / va heter den du gillar ? / går den du gillar i din klass ? / vilken gata jag bor på. Jag tror det var de men det kan finnas någon mer jag kommer på efter ett tag men om Du frågar en fråga kommer jag svara antigen svaret på fråga ( t ex: Vilken favorit färg ? svar: Rosa ) eller så svarar jag inte på den och då kan det se ut så här : Vad heter den du gillar ? svar: det är en utav de saker jag inte kommer svara på, eller så kan det se ut så här: svar: jag vill inte säga det eller även : det e min lilla hemlis eller : min hemlighet det du.

Nu får vi se om ni kan komma på någon annan fråga om ni gör det så kommentera direkt så ni inte glömmer bort den ^^
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: