innan bilresan..

2011-04-15 / 12:23:20
Hej på er !!

Här kommer ett snabbt inlägg om dagen innan jag ska äta och sen åka iväg till pappa ;)

Först hade vi matte och då hade vi vikarie, vi körde matte tävlingar. Sen hade vi No och då lyssnade vi klart på ljudboken vi håller på att lyssna på. Och sen hade vi so och då skrev vi en massa. Men sen var skolan faktiskt slut, för vi hade inställt klassråd och projekt tid. Men jag hängde med Klara när hon skulle käka i skolan. Sen gick jag hem och nu håller jag på att göra pannkakor ;)  Senare kommer Klara och senare igen kommer Syrran och sen kommer pappa och då drar vi till Jönköping :) Men som jag sa igår så kanske jag kommer vara dålig på att blogga så ni får vänta tills efter helgen ;) då blir det nog som vanligt igen :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: