Inställt :)

2011-04-07 / 15:04:37

Heej ;)

Idag har varit en helt okay dag.

Först hade vi spanska och då hade vi vikarie och så hade vi läx förhör,jag fick alla rätt :) och sen hade  i engelska och då hade vi oxxå ett läx förhör och sen tittade vi på Twilight ;P Sen hade vi svenska och sen hade vi lunch. DU tittade jag på när Skaftö killarna spelade biljard och sen när brastadkillarna spelade och sen spelade jag stress med Elin och Klara och sen Blohm :) Sen hade vi No och sen skulle jag haft hemkunskap ( elevensval) men det var inställt så jag gick hem och käkade och nu väntar jag på att Klara ska komma.



tyckte bilden var rätt cool :P

Kommentarer!
Postat av: Anonym

bloooom:):):):):):):):):):):)

Kommenterat - 2011-04-08 / 08:32:09
Postat av: Mandan

Hehe... Ah

Kommenterat - 2011-04-08 / 19:24:51  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: