Känns inte som fredag...

2011-04-29 / 19:44:00
Hej på er !

Idag har inte kännts som en fredag... Det har inte varit direkt en vanlig vecka så det e väll därför antar jag. Först på måndag var vi ju lediga för det var ju en röd dag. Och sen på tisdag var vi i skolan och då var det ju som helt vanligt men sen så var vi lediga på onsdag för då skulle vi jobba så vi fick pengar till skolan som  ger det till "La Vida" . Fråga mig inte va det e för jag kommer inte ihåg det :P Men på torsdag var vi i skolan och nu på fredag då. Men nu går vi över på vad jag har gjort idag :

Först o främst så gick jag ju upp och så men asså i skolan då : Först så hade vi matte och då jobbade vi i boken och sen hade vi No och sen så hade vi so i en heeel timma plus en kvart :/ Och vi skrev en massa och så tittade vi på en film om människors utveckling och så.. Men sen så var det lunch och då så åt vi ju såklart men sen så spelade vi stress jag & Klara & Blohm och sen så var Jokke med fast han satt bredvid o titta på. Och det var kul fast jag vann inte men det gör inget :) Men sen så kom vi på att vi kanske borde gå till lektionen, och denna gången kom vi faktiskt inte försent som vi gjorde sist när vi var me dem eller det kanske vi va Blohm det kanske var Hampus men ändå. Men så skrev vi om boken vi lyssnat på. Och så läste vi våran "bänk-bok". Och sen var det slut och då gick jag hem med Klara till henne och så pratade vi och så. Sen gick vi ut med Anton (Klaras Hund) och sen så gjorde vi inte så mycket efter det. Jag gick hem vid ungefär 6 tiden någon gång för att jag skulle hemma och ha fredags mys med mamma o syrran :) Och nu sitter jag och käkar chips och geisha och cola :) Mums fili babba :) Och ja det var min fina fredags dag. Hoppas ni hade en bra fredag ni med ! Och ha en bra Helg ! ;)


Älskar verkligen min nya klänning :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: