Kom in iaf

2011-04-16 / 22:06:24
Hej :)

Idag har varit en rolig dag :)

Först vaknade vi typ någon gång vid halv tio. Sen så pratade vi och sånt och sen åt vi frukost och så gjorde vi oss i ordning och sen så åkte vi till A6 ,ett köpcenter, där köpte jag en foundation :)
Sen åkte vi hem och då gick vi ut i skogen ( föresten vi är jag och Klara ) och så till Anasaland , en strand, och var i ett i håligt träd :D OCh tog bilder och sånt, riktigt kul faktiskt. Sen gick vi hem och käkade stuvade makaroner med falukorv. Sen gick jag o Klara upp på mitt rum och pratade och sånt ;) Och läste frågor och sånt och svarade på dem såklart. Sen , eller nu så sitter vi här nere vid datan och sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra men ngt roligt blirre väll ;) Det kommer bilder sen när jag kommer hem :)

Vi ses
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: