Lägntar till imorron ;)

2011-04-14 / 21:19:52
Hej hej ;)

Idag har varit en helt okay dag :)

Först hade vi spanska och då hade vi läx-förhör. Och så körde vi bingo. Sen hade vi engelska och då hade vi oxxå läxförhör och tittade klart på Twilight. Sen hade vi svenska och sen hade vi lunch och då gjorde jag o Klara inte särskilt mycket. Men sen hade vi No och då kopplade vi och grejade med lampor och sladdar och batterier o sånt, kommer inte på vad det heter just nu. Men sen hade vi elevens val och jag har hemkunskap så vi bakade rulltårta och den var väll sådär jag gillar liksom inte rulltårta :P Men vad är det JAG gillar ?! :/ Men sen så slutade vi och då gic jag och Klara hem och jag lagade pannkakor och så åt jag sen gick jag och Klara till Norra Hamnen. Sen gick vi hem ungefär vid halv 7 någon gång för det blev kallt. och då körde vi en omgång stress och sen tittade vi på tv och sen var vi lite på datan. Men sen gick hon hem och då tittade jag mer på tv:n och så har jag inte gjort så mycket mer. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min bok ;) eller a Klara men ajja.

Imorgon ska jag åka till pappa och då hänger nämligen Klara med :D Det kommer bli riktigt kul. Och därför längtar jag till imorron. Men sen har vi även inställt klassråd och projekt tid. Så vi slutar kvart i 12.

Men eftersom jag åker till pappa kanske jag inte kommer vara så aktiv, jag tänker nämligen inte ta med min egna data. Men sen har ju pappa en data, fast då kommer jag inte ha några bilder. Men det löser sig, vi får se hur det blir med det.

Vi ses när Vi ses ;)




En bild från förra helgen men jag har inte tatt någon ny bild så det får bli denna.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: