Musik blogg

2011-04-21 / 20:07:11
Jag har gjort en musik blogg nu  : www.baahjaag.blogg.se/musik

Där kommer jag skriva om artister + jag lägger in videos från youtube + låttips och annat :)
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Kommenterat - 2011-04-22 / 10:46:59
Postat av: stina

hej amanda !

jag har läst din blogg hela tiden och jag tycker den e underbar! men jag har aldrig vågat kommentera, men när jag ser att det är jättemånga som kommenterar så tänker jag göra det oxå! <3 jag bor i göteborg och min vän tipsa mig om den här bloggen.och jag älskar den! hehe, jag vill säga att



jag ser upp till dig och gör allt som du gör. jag ska klippa mig som dig , och färga håret( kan du ge mig nummret till hårfärgspaketet)som du, och jag tänker banta och bli lika smal som du! jag ska försöka bli lika söt som du oxå , men jag vet inte om det funkar!

hehe



jag har sagt det förut och jag säger det igen: JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!!<33

Kommenterat - 2011-04-22 / 10:54:06
Postat av: Mandan

Haha va snäll du e. Det är riktigt kul att du ser upp till mig :) Den färgen jag har i håret är inte en färg utan det e nämligen en hårinpackning med färg i så jag kan inte säga vilket nummer men färgen heter chokladbrun och kanske om du frågar en i affären om en chokladbrun färg så kanske den förstår vad du menar, jag hoppas för din skull. Däremot ska jag snart tona mitt hår och då kan jag skriva vilket nummer i bloggen så du får se :)

Tack ännu en gång. Och du får gärna hälsa till din vän att jag tackar att hon tipsar om min blogg :) Hoppas vi hörs mer :D

Kommenterat - 2011-04-22 / 11:00:20  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: Mandan

Har du oxxå en blogg Stina ? jag kommer gärna in på din blogg och kikar :)

Kommenterat - 2011-04-22 / 11:02:21  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: stina

Okej tack, du jag har ingen blogg, men kanske nån gång i framtiden!



Kommenterat - 2011-04-22 / 18:39:11
Postat av: Mandan

okay. ja det tycker jag för det e riktigt kul :)

Kommenterat - 2011-04-22 / 19:09:16  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: