Onsdag :D

2011-04-06 / 16:28:29
Hej hej ;)

Idag har varit en rolig dag. Förutom vädret men det kan jag inte göra något åt.

Först hade vi spanska och då jobbade vi två och två med texten och så jobbade vi i workboken. Sen hade vi gympa och då körde vi höjd hopp och det suger jag på och jag hatar det verkligen ! Och det var en i klassen som klarade 1.35 tror jag och jag fattar inte hur han kan. Sen hade vi lunch och då käkade jag och Klara sen gick vi till uppehållsrummet och tittade på när skaftökillarna spelade biljard men sen spelade vi stress. Och så gick vi till träslöjden sen och jag hade inget för mig så jag gick runt och var social. Det funka faktiskt denna gången alla var rätt så sociala tillbaka. Jag, Klara, Roberto och Jacob satt ett tag och pratade om mobiler. Hmm.. och poliser såklart :P Sen så fick jag reda på att jag hade gått på samma dagis som Roberto. Jag kommer nämligen från brastad oxxå. :P Men sen fick jag och Klara inte vara kvar i träslöjden, jag vet inte varför så jag och KLara fick en kvart extra rast, vi gick runt och pratade vid skåpen. Men sen hade vi so och då pratade vi om "första människan" . Sen var det slut och då gick jag och Klara hem.

Vi körde lite stress och sen gick vi till Norra Hamnen. Och sen var hon tvungen att gå till dansen och då gick jag hem hit och nu sitter jag och tränar på engelskan tills imorn och spanskan tills imorn. Och snart hade jag tänkt att spela lite stress med syrran.








Mej :P


Kommentarer!
Postat av: Anonym

va kul att du o roberto gått i samma dagis:*

Kommenterat - 2011-04-06 / 20:28:14
Postat av: Anonym

kul att du o robban gått i samma daaaaagiiiiiis:****

Kommenterat - 2011-04-06 / 20:34:58
Postat av: Anonym

vem var det som hoppade 1.35??

Kommenterat - 2011-04-06 / 21:31:46
Postat av: Mandan

Ja det e det väll ;)fast vet inte om det e på samma avdelning... :P



Samuelsson var det som hoppade. Fast han kanske hoppade 1.40 jag vet inte riktigt.. :P

Kommenterat - 2011-04-07 / 14:48:10  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: kuuuuuuuuuuuuuuulllll

kkkkuuuuuuuuuuuuuuullll

Kommenterat - 2011-04-08 / 08:31:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: