Prov igen :/

2011-04-05 / 19:42:23
Hej hej !! ;)

Idag har varit en helt okay dag, jag har skrattat så mycket så att jag har haft ont i magen. :P

Men först hade vi spanska, då hade vi vikarie,vi läste och jobbade vi workboken. Sen hade vi matte, då hade vi prov och då tror jag att det gick ganska okay. Men sen hade vi engelska och då hade vi också vikarie, vi fick sluta en halv timma tidigare :) Och sen hade vi lunch. Men sen hade vi svenska och då satt jag bara och var "social" och läste lite och pratade med Klara, för jag var klar med sagen vi skulle göra tills idag. Men sen hade vi so och då svarade vi på frågor för 4 klassare och jag fick 5 rätt av 10 XD jag känner mej rätt osmart kan man ju säga. Men sen hade vi inget med så jag och Klara gick hem till mig och vi satt och pratade och tittade på en film. Sen spelade vi lite stress och då kan man säga att vi skrattade en del, fast när gör vi inte det ? :P
Och nu har hon gått hem, snart ska jag käka lite sen ska jag träna lite på engelskan till på torsdag.



Denna har jag gjort, men e inte särskilt nöjd med den och hade ingen bättre bild :P
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Den var ju fin! :)

Kommenterat - 2011-04-05 / 21:11:29
Postat av: Mandan

Tack :) Men nej

Kommenterat - 2011-04-06 / 16:11:29  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

sött

Kommenterat - 2011-04-06 / 20:29:17
Postat av: Mandan

Haha okay...

Kommenterat - 2011-04-07 / 19:41:24  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: