prov :/

2011-04-04 / 20:14:38

Heeej ;)

Idag har varit en okay dag.

Först hade vi drama och det var inte jätte kul denna gång. Men sen hade vi matte och då tränade vi inför provet vi har imorron. Sen hade vi lunch då käkade vi och sen gick vi in till uppehållsrummet. Sen hade vi no och då hade vi prov och jag tror det gick rätt okay. Och efter det hade vi svenska då fortsatte vi på våra sagor, Jag suddade ut heeela min och gjorde om så nu handlar den om en flicka som blir en sjöjungfru.

Men sen så gick jag och Klara hem vi pratade lite men sen gick vi ut en sväng. Sen gick vi hem igen och då så tittade vi lite på tv och sen skulle hon hem. Jag gjorde lite mat och nu sitter jag och tittar på tv.




Blåser en del oxxå... :/ Men solen kom ju i alla fall fram så det blev lite varmare och skönare.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: