Tack + outfit

2011-04-21 / 17:20:18
Hej på er igen !

Jag har fått en massa kommentarer idag och det vill jag tacka för. Det är kul att så många gillar min blogg. :)

Och jag ska be om ursäkt för att jag inte svarar så fort på dem ..


Min outfit senare idag :


Tröjan är pösig .. så tro inte att jag e så fet :P

Kommentarer!
Postat av: Anonym

hej , jag hittade din blogg idag o läste gamla och nya inlägg. när jag kom till detta blev jag ledsen, du skrev ''tro inte att jag är så fet''. jag är överviktig och på bilderna så ser du ju inte fet ut så jag blir ledsen när du skriver så. man ska vara stolt över den man är och inte banta eller redigera bilder så man blir smalare osv. :(

Kommenterat - 2011-04-26 / 17:38:13
Postat av: Mandan

Oj förlåt men jag tyckte bilden blev så konstig. Och jag skulle däremot aldrig redigera en bild för att blir smalare. Och banta det gör jag inte. Jag är bara ute och joggar och går i mellan åt.

Kommenterat - 2011-04-26 / 18:33:48  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: