Tackar :)

2011-04-08 / 19:56:20
Hej på er ! :)

Idag har varit en kul dag.

Först hade vi matte i datasalen och körde Måneby ;) Sen hade vi No och sen hade vi so .. då svarade vi på frågor och sittade en bit på en film. Sen hade vi lunch och då åt jag kokosboll med Klara och så gick vi runt en sväng runt skolan ;P
Sen skulle vi haft klassråd och pt, Jag och Klara gick till D14 där vi skulle vara men där var det en lapp som det stod att vi skulle vara i A31 och dit kom Lotta, våran lärare, och sa att vi skulle vara i N2 så det blev en del byten , och jag och Klara sprang fram och tillbaka och sa till Alex,Jacob,Simon och Adam ;P Men sen så funkade inte det att lyssna på ljuddboken vi lyssnar på för det var inte tillräckligt med ljud där, så vi fick läsa våra egna böcker. Men sen var skolan slut och jag gick hem. Jag åt och sen gick jag upp till mormor där mina kusiner och moster har kommit. Sen gick vi ner en sväng hit och sparkade boll och sånt på gården och nu sitter vi inne och alla gör lite olika grejjer ;P

Och Tackar för alla kommentarer ;)



Jag idag 
 


Blå Himmel :)


Fotboll/Bandy boll


Knopparna slår ut ;)


Solen lyser.. :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: