Torp

2011-04-28 / 21:48:42
Hejsan Hoppsan !

Nu har jag kommit hem från en rolig tur på torp :)

Men först var det ju såklart skolan:
Först hade vi spanska och då fortsatte vi att repetera.. Och så kom det några som besökte skolan från stångenäs. Men sen efter det hade vi engelska och då hade vi vikarie. Vi jobbade med våra skräck historier, och jag kan ju säga att min blev ju inte direkt läskig.... :P Men sen hade vi svenska och då läste jag och pratade med Klara och Julia. Sen så hade vi lunch och då gick jag och Klara och åt och sen gick vi till uppehållsrummet och spelade stress :) Men sen hade vi No och då läste vi och skrev om olika sorters kopplingar, typ seriekoppling och parallellkoppling. Men i alla fall sen hade vi hemkunskap ( elevens val) Och då gjorde vi tacos... Bleee ! :/ Men sen så var skolan slut. Då gick jag hem och käkade lite och sen kom Klara och Hanna och Mia :) Vi åkte till torp :) Och där köpte jag En klänning och en Bh och en kofta och ett par örhängen. Men nu är jag hemma och har käkat lite yoghurt. Och jag e så trött så snart blir det att gå och lägga mig.

Men här har ni bild på klänningen och koftan i alla fall + ett armband från Frida-tidningen :


Armbandet från Frida- tidningen


Klänningen


Koftan
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Fina kläder! Var köpte du allt?? :)

Kommenterat - 2011-04-29 / 15:05:21
Postat av: Mandan

Tack . Klänningen : Vero Moda

Bh: HM

Kofta : HM

Armband : frida-tiding

Kommenterat - 2011-04-29 / 18:35:54  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mår du bra???

vet du att du kan skaffa psykisk hjälp , de ksk hjälper dig att inte lägga ut en massa SÅNNA bilder!!! (BH)

Kommenterat - 2011-05-01 / 17:58:52
Postat av: Mandan

Hallå det e bara en bh...

Kommenterat - 2011-05-01 / 19:44:07  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa seriöst en bh? det är bara dumt att ens kommentera om man bara har nåt sånt att berätta.

Kommenterat - 2011-05-01 / 23:12:09
Postat av: Mandan

Jaha men förlåt då... Jag tycker absolut inte det e några problem att lägga upp en bild på en bh men visst du kanske tycker det men då antar jag att du inte kan gå i en affär häller då ? För där e det ju en massa bhar jue ... Men ajja nu släpper vi det jag har tatt bort bilden

Kommenterat - 2011-05-02 / 15:34:20  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj!! :/ du missförstgg mig nog jag menar att det inte spelar någon roll om man lägger ut en bh och att det är dumt att kommenter så där som den som kommenterade 17:58:52

ville bara skriva det så att du inte tror att jag är dum i huvet för om jag jag köper en bh så skulle jag också lägga ut det på min blogg om jag hade nån.

P.S jag tycker din blogg är jätte bra!!!! ;)

Kommenterat - 2011-05-02 / 19:41:16
Postat av: Mandan

Jaha. Okay. Ah jo jag misförstod nog ja då. Men tack så mycke :)

Kommenterat - 2011-05-03 / 07:35:47  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du nu tycker att det är ok kan du ju lika gärna ta kort när den sitter på!!!!

Kommenterat - 2011-05-05 / 17:39:50
Postat av: Mandan

Nej harregud det kan jag väll inte !!! det där var väldigt överdrivet ! Klart jag inte tänker lägga upp en bil på mig själv på det viset !

Kommenterat - 2011-05-05 / 17:52:06  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: