Vädret?!

2011-04-12 / 14:31:18
Hej !

Asså är det bara jag som är less på vårat väder eller ?! först är det sol och jööte fint väder men sen så kommer regnet och gör allt trist och grått.

Idag hade vi först spanska och då fick vi läxan som är till torsdag och så läste vi i genom kapitel 14, igen. Men sen hade vi matte och då jobbade vi med lappen vi fick igår, den blev jag klar med och sen fick vi som vara klara sätta oss i en grupp och göra ngn slaks uppgift tillsammans. Sen hade vi engelska och då hade vi vikarie,Rebecka. Och så tittade vi på Twilight. Sen hade vi lunch och sen hade vi svenska och då jobbade vi med  Lag och Rätt. Sen hade vi so och då svarade vi på frågor. Sen var skolan slut...

Så jag gick hem och just nu håller jag på att koka pasta .

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: