Vår dag

2011-04-18 / 18:47:20

Hej !

Idag är en riktig solig och härlig dag idag.

Först vaknade jag väll ungefär vid 8-9 nån gång. Sen var jag på datan sen gjorde mig i ordning och åt frukost. Sen så ringde jag Klara och så kom hon hit. Vi gick ut och så gick vi till stan, jag köpte glass (magnum strawberry). Mums. sen gick vi till Norra Hamnen och satt där och pratade och hade riktigt kul :D Fast när har vi inte det ? ;P Sen gick vi till Bokia och där köpte Klara ett spel. Vi gick hem och så körde vi det, sen åt jag och vi spelade stress och bluffstopp. Sen gick vi ut igen och vi gick ner till Norra Hamnen igen :D Och sen gick vi runt lite på stan och sen ner till Södra Hamnen. Sen åkte hon hem och jag gick hem till mig. Och nu sitter jag här och har precis ätit mackor.

Men imorron ska jag sova hos Klara :D Det ska bli riktigt kul :)



Outfit today ;)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: