Vårkänsla på Riktigt!

2011-04-11 / 19:45:51
Heej ! :)

Idag har varit en helt underbar dag :)

Först hade vi drama och då snackade vi om alkohol och sånt :/ oxxå fick vi göra en liten "pjäs" av olika saker.. :P
Sen hade vi matte och då bytte vi platser jag hamnade bredvid Alex. Sen hade vi lunch och sen hade vi idrott och då fick man välja lite allt möjligt typ. Antingen fick man spela brännboll med 7E eller så fick man spela fotboll eller så fick man springa. Jag och Klara valde att springa en sväng och vi sprang ner i Norra Hamnen och upp igen. Och sen efter idrotten skulle vi haft No men vi skulle till Aulan och så skulle våran rektor prata om pengar och sånt som går i sönder och sånt i skolan. Men sen hade vi No och sen hade vi svenska.

Sen gick jag hem och åt och sen kom Klara och vi gick till Norra Hamnen och guud vilket härligt väder vi har haft idag ! :) Vi hade fötterna i vattnet, lyssnade på musik och pratade och hade det helt enkelt härligt :)




Men sen gick jag hem till mig o hon till sig och så lagade jag lite pannkakor och nu sitter jag här och tittar lite på tv.




Fin bild tycker jag :)



En bild från går dagen :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: