Waveboard

2011-04-24 / 13:42:01
Nu har jag som sagt varit ute och åkt Waveboard :) Det var rätt kul.
Om ni inte vet vad en Waveboard är så läs under bilderna sen :)





Här e föresten min syrra, jag tror inte jag har lagt upp en bild på henne, men i alla fall har ni henna här :)

Jo en Waveboard är en slaks skateboard fast den är "böjlig". Så man vickar på sina ben för att komma framåt. Så nu har jag försökt förklara den så gått som möjligt, Men ni ser ju ungefär hur den ser ut på bilderna ;)

Snart blirre nog att jag ska sola, måste ju bli brun jag är blek som ett lik :P okay det var äcligt men jag är i alla fall blek.. hehe :P 
Kommentarer!
Postat av: lina

hur gammal e din syrra? har hon någon blogg ?

ps tack för alla tidigarea svar förresten! ds <3

Kommenterat - 2011-04-24 / 19:51:34
Postat av: Mandan

Min syrra är 9 år och hon har tyvärr ingen blogg.

Varsegod :D

Kommenterat - 2011-04-24 / 21:20:23  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: Sara

Kan inte du lägga ut en film när du åker waveboard???? :)

Kommenterat - 2011-04-24 / 21:26:49
Postat av: Mandan

Hm... Kanske vi får se :P

Kommenterat - 2011-04-24 / 21:28:08  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: