16 sidor

2011-06-17 / 16:58:00
Hejsan !

idag har varit en lika trist dag som igår.. :/
Jag har bara suttit inne på skrivit en massa på datan, ungeför 16 sidor. Rätt så mycket. Hehe, älskar att skriva !

Men jag hade tänkt att gå ut och fotografera fast det var regnigt väder, hade ju kunnat bli fina bilder ändå, Men jag glömde helt bort det, Kom på det nu .. Kanske blir att jag går ut en sväng lite senare istället vi får se på det.

Men snart så ska jag äta lite och sen blir det nog att fortsätta att skriva :P Och sen så kanske det blir istället för att skriva mera så kanske det blir att gå ut en sväng med kameran/mobilen och ta lite kort. jag längtar tills jag och mamma köper en systemkamera !! :) Då ska det allt ut och fotas ! :D

Jag har kommit och tänka på, varför gillar jag att fota ? Är det för att pappa gör det ? Är det för att han är en riktigt bra fotograf som jag har "ögat" för fotografering? Alla säger nämligen att jag har "ögat" för fotografering. Och jag tror på dem, men så bra e jag ändå inte på att ta kort ... Fast det kommer ju bli bättre när jag har en systemkamera :) Ush! fy! va jag längtar! haha xD

Men nu ska jag skriva !! :D Och sen käka vi hörs ! <3

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Vad är det du skriver?? :)

Kommenterat - 2011-06-19 / 11:53:05
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: