Bästa dagen på länge !

2011-06-10 / 10:46:46
Hejsan Hejsan!

Igår så hann jag tyvärr inte komma in för vi hade rätt fullt upp..

Vi hade ju skolavslutning igår :) Så först så kom vi til skolan vid 10 och då tittade vi på film och så fick vi kexchoklad. Sen så hade vi avslutning i kronbergshallen. Och så sen så gick vi tillbaka till klassrummet och tittade färdigt på filmen och åt glass, fast det gjorde inte jag och Klara vi gick hem till mig och åt och bytte om för liseberg :) Så när vi var klara och gick vi bårt till skolan och vänta på bussarna :) Sen på bussen så satt vi mest och prata och lyssnade på musik och så :) Sen när vi kom till liseberg så fick vi åkpass och matkupong och så sprang jag och Klara iväg till kållorado och åkte den fast det regnade jätte mycket då så vi var liksom rean rätt så blöta :P Vi blev inte alls blöta i kållorado förutom från regnet då. Sen så åkte vi Jukebox och annat och senare gick vi gasten med brastad gänget och snacka om att vi blev rädda :P Det hoppade upp en gubbe precis bredvid mig och Roberto. Fy fan va vi hoppa till :P Och sen så sprang jag och Klara iväg och åkte Lisebergsbanan (första gången för mig) och det var askul ! min nya favorit :P Sen så åkte vi den igen och så gick vi och åkte lite annat och sen så gick vi med brastad gänget till Lisebergsbanan igen ;) Och vid kvart i elva gick vi bort mot bussen och sen så åkte vi och vi satt mest och prata och så pratade vi lite med de som satt framför oss, Roberto, Samuelsson och Jokke. Och sen så lckades jag somna men jag vaknade typ en kvart senare ändå så :P Sen så gick de framför oss av och vi sa ha ett trevligt sommarlov och sånt och hej då. Sen så gick Klara av och sen så gick jag av :P och då var klockan typ kvart i 1 och när jag kom hem tvättade jag av mig sminket fort och tog på pyjamas och så gick jag och la mig :P Jag var verkligen jätte trött ..

Men vi hörs ! :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: