Bilder från dagen

2011-06-30 / 22:01:25
Hejsan hoppsan !

Nu e jag här igen.. Ni kanske tycker : Buuuh!.. Elr något liknande men det skiter jag i! Jag bloggar i alla fall fast folk kanske inte gillar min blogg... Förhoppningsvis är det väll någon som gillar den :D

Men nu får jag komma till saken.. Här kommer lite bilder från dagen :



















Kommentera gärna vad ni tycker :D

Men nu när jag åker till pappa kommer jag ej ha med mig systemkameran så jag kommer bara ta bilder med min andra lilla digitalkamera Olympus Tough och min älskade X-peria Arc <3 Men sen har jag bilder på datan från systemkameran som kanske kommer in här men det får vi se ;)

Jag måste bara påminna om att det kan bli rätt dålig uppdatering på bloggen nu när jag är hos pappa.
Jag ska ju iväg till Gotland och campa till exmpel och säkert andra grejer ;)

Men vi hörs ! Ses <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: