Fotopromenad/brännboll

2011-06-27 / 18:21:41
Hej hej !!

För en stund sedan kom jag hem från en promenad med mamma och matilda. Vi var nere i Lilla Gullmarsvallen och jag hade med mig kameran såklart :D Och så hade vi med oss brännbollsrack + boll som vi köpte på liseberg igår och så testade vi de. Och sen så gick vi vidare bort mot taxi och där köpte vi glass :) mums så gott var det, blåbär och hasselnöt är ett tips på kulglass :)

förresten så har jag nog itne sagt det, inte utav mina bilder är omgjorda om jag ej skriver det, bara så ni vet ;)

Men här ska ni få lite bilder :






Tog kort på myra utan att se det :P




































Glass mums :)

Hej då !
Kommentarer!
Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

kul, du såg inte mig eller? :)

Kommenterat - 2011-06-28 / 10:22:56  | URL - http://antonsfoto.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: