Go morron

2011-06-23 / 07:52:37
Hej hej !!

Jag tänkte bara skriva lite för jag har lust, har inte så mycket att skriva men ajja.

Min syrra ligger o sover nu och mamma e på jobbet så jag e nästan typ själv.

Men jag ska vara med Klara idag en stund i alla fall för sen kommer mina kusiner :)

Men jag ska i alla fall kolla om Klara har lust att hänga med mig ut på en promenad för att ta lite kort med den nya kameran. :) Hoppas hon vill annars får jag göra det en annan dag.

Men imorn är det ju midsommarafton och då vet jag inte direkt vad min familj ska göra men vi brukar i alla fall alltid grilla så det e det ända jag vet :P Men o sen på lördag är det ju crusing occh då ska jag gå runt me Klara :D

Men vi syns! <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: