Hej hej!! Just nu ligger jag i sängen och ...

2011-06-27 / 00:34:21

Hej hej!! Just nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Jag har ont i fötterna efter att ha gått runt på Liseberg heeeela dagen. Jag åkte Balder för första gången och flumride och båda av dem är några av mina favoriter, mina favoriter är Lisebergsbanan, flumride och Balder. Sen åkte vi ju även jukebox och slänggungan och kållerado och va var det mer? Jo just det såklart åkte vi ju sagoslottet och kaninresan ;-) vi åkte faktiskt inte min förra favorit Virvelvinden. Men flumride åkte vi typ 5 gånger:-D askul. Men nu e jag så trött så jag måste sova. Men jag kanske lägger upp någon bild eller så imorn. Hej då

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: