Hej. Just nu så sitter jag och Klara på mi...

2011-06-19 / 18:29:17

Hej. Just nu så sitter jag och Klara på mitt rum och pratar och båda skriver inlägg. Hehe:-P men för en liten stund sedan så var jag och Klara ute i typ 3 timmar och tog kort, vi var lite över allt. Vi tog mest kort på en massa droppar på blad och blommor och en kelig katt vi hittade :-D men och så äntligen fick jag ju ta kort ;-) så det kommer förmodligen en massa kort senare när jag lagt in dem på datan. Men just nu så sitter jag på min gymboll och skriver detta inlägg på min mobil. Klara har min data och skriver ett inlägg på sin blogg. Men nu har jag ej så mycket mer att skriva, men vi hörs !<3 @-}--

Kommentarer!
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Stod vid kranen och fotade bara :P

Kommenterat - 2011-06-19 / 19:02:00  | URL - http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter klaras blogg? :-D

Kommenterat - 2011-06-19 / 22:04:30
Postat av: Mandan

Klaras blogg heter : www.nogg.se/MEEmee

Kommenterat - 2011-06-20 / 09:11:56  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: