Inte vanlig dag

2011-06-08 / 19:29:25
Hejsan hoppsan!

Idag har det inte varit en vanlig dag.

Först och främst hade vi Spanska, men då hade vi vikarie (våran so-lärare) Och då körde vi et där när man antingen ska göra en charad eller rita på tavlan... Och sen så städade vi ut våra skåp. och sen hade vi typ 2 timmers rast och typ 10 min tror jag ;P jag o Klara gick hem till mig ett tag eftersom matsalen inte hade öppnats än då. Men sen gick vi dit och så fick vi glass och så.. Sen så satt vi lite i fönstret och sen så gick vi och ställde oss utanför träslöjden och väntade på att Roger skulle öppna och då fick Jacob grejja med min mobil och sen så fick vi komma in och då fick vi städa och några tjejer från syslöjden kom in.. Men inte för att vara taskigt eller något mot dem men de typ klagade hela tiden...Men sen så hade vi rast igen och då spelade vi stress jag och Klara.. Hampus fick gejja med min mobil lite... Och sen så kom Jokke och Blohm och satte sig och titta på fast Blohm fick förstås grejja med min mobil så han tittade inte så mycket på spelet.. Men sen så skulle vi upp till A22 och där skulle vi lämna in våra skåpsnycklar.. Sen så slutade vi .

Då gick jag och Klara hem till mig och och så pratade vi lite och sen så kom Matilda och hennes kompis hem och då pratade vi lite med dem och så åt vi och sen så hängde Klara med mig när jag skulle klippa mig.. Och det fortare än vad jag hade tänkt men så gick vi sen till ett berg och satt där och sjöng och tittade ut över havet..
Sen så gick vi till plasten och tittade på när Matilda tränade och då käkade vi jordgubbar där också :) Sen så gick vi hem och så gick hon och jag började göra i ordning håret.. Så nu har jag färg i och hade duschat så nu är jag helt ny i håret tills imorron och så e jag duschad och klar :)

Det e helt otroligt att det e Skolavslutning imorron! Jag kommer verkligen sakna de flesta i klassen.. Men det kommer ju ändå vara skönt att vara ledig :)

Men vi hörs ! <3

Kommentarer!
Postat av: Anonym

vrf skriver du det då om du vet att det kan uppfattas som taskigt eller något mot de tjejerna i andra slöjden? ;)

Kommenterat - 2011-06-09 / 11:25:13
Postat av: Mandan

jag vet inte men jag skriver bara helt enkelt som jag tänker ...

Kommenterat - 2011-06-10 / 10:32:43  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: