Kanot

2011-06-04 / 19:15:53
hej hej !!

Ursäkta mig att jag inte var inne igår men det var för att jag var o paddla kanot hela dagen. Men jag har märkt en sak mina inlägg från mobilen kommer inte in till bloggen :/

Igår: Vi åkte dit på ungeför en timma och sen så paddlade vi i 6 timmar, jag och Elin i en kanot och när vi var mitt ute på en rätt så stor sjö så höll jag på att tappa paddeln men lyckas fånga och då råkade jag skvätta en del på Elin som satt bakom mig, Och sen så började vattenkriget är mitt ute på sjön... Vi blev rätt blöta :P De andra orka inte ens vänta på oss :P Vi hade 4 stopp, ena gången för att fika och den andra gången var för att äta macka o gå på toa och den tredje gången var för att vi behövde lyfta kanoten så vi inte skulle åka i ett vattenfall och fjärde var samma som tredje. Men när vi kom hem sen så hade jag tänkt att gå in här och skriva ett snabbt inlägg innan vi skulle till tonår, Men då hann jag inte det för vi hade en timma på oss att laga mat och fixa i ordning oss... Så det blev tyvärr inte att jag kom in, jag kom hem vid ungefär 10.30 och då var jag sååå trött efter paddelturen och allt som hade hänt underdagen att jag bara gjorde mig i ordning och sen gick jag o la mig.

Idag: Alla har typ träningsvärk efter igår :/ Men det var det nästan värt. ;)

Men jag och Elin åkte in till stan för att kolla efter skor till mig och klänningar till oss båda. Men i stan hittade vi inget roligt så vi gick till A6 men det var nästan så man kvävdes på vägen dit för det var sååå varmt! puuhh.. Men vi kom i alla fall dit och då gick vi och kollade på skor på "Din sko" Och där hittade jag ett par jätte söta skor (se bild) Och så gick vi till Lindex men hittade inget där och så gick vi till Hm och där hittade jag och Elin var sin klänning, de var likadana bara det att min var vit,blommig (se bild)och hennes var svart,blommig. Men sen så gick vi runt i lite andra affärer och sen så bestämde vi oss för att ta bussen hem igen. Och bussen var så varm som...Jag vet inte vad... Men  vi kom hem i alla fall och då åt vi sen så pratade jag en snabb sväng med Klara och sen så åkte jag, Elin,Carita och pappa till robergasjön och tog oss ett dopp. Det var riktigt varmt :) Och nu så sitter jag i min säng och pratar lite med Elin och försöker att få tag i Klara... Men hon svarar inte :/ 

Kläderna :


klänningen


Skorna

Vi syns <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: