Nikon D3100

2011-06-22 / 21:47:24
Hej hej ! :)

Nu är jag jätte glad !! Jag har nämligen, entligen, fått min kamera !!! Ah !!! jag e galet glad :D
Det fick bli en Nikon D3100 :) Jag är riktigt nöjd med den :)


Min Bebis <3

Men idag har jag varit med Klara :D Såklart ;) Jag gick hem till henne och den mesta tiden satt vi och försökte klara banor på Angry Birds och pratade såklart :D Sen så var vi ju även ute med Anton :) Söt vovve det, skulle vilja ha en egen jag :) Så typiskt att mamma är allergisk :/ Men man har ju en kanin hos pappa och det får man väll klara sig med ;)

Kaninen hos pappa, vid namn Ninen :


Men sen så har jag faktiskt inte gjort så mycket mer.

När jag kom hem så åt jag bara lite pannkakor och sen grejade jag med datan och mobilen. Och sen så kom Matilda och ställde sig framför mig, men jag ignorerade henne, då kommer mamma och säger:
- Märker hon inget ?
Och då blir jag såkalrt nyfiken och tittar upp och där står Matilda med en kamera :D Å gud va glad jag blev :) Så jag sa kan jag inte få testa snääälla. Men det gick inte batteriet skulle ladda. Men senare så fick jag allt testa, och sen när jag hade testat lite så gick jag in igen, och mamma märkte då att det inte fanns någon USB-kapel så vi måste ner till stan någon dag och fråga varför det ej var med någon .. :/ Men jag klarar mig ju tills des hoppas jag, jag tror mamma fixar det imorn innan hon går hem från jobbet. :)

Men just nu sitter jag och lyssnar på musik..
Låtar på mobilen :
1. Adored - Miranda Cosgrove
2. Boulevard Of Broken Dreams - Green Day
3. Breakaway- Kelly Clarkson
4. Call Your Name - Daughtry
5. Coconut Tree - Mohombi feat. Nicole Scherzinger
6. Crazy in love - Beyonce FEAT Jay-Z
7. Bring me to life- Evanescence
8. Hello- Evanescence
9. Eyes On Fire - Blue Foundation
10.Fallen - Jason Derulo
11. Far away - Nickelback
12. Fucking Perfect - Pink
13. Give me everything - pitbull ft.Ne-Yo,afrojack & Nayer
14. Heartbeat - Madonna
15. Hey Baby (drop it to the floor) - Pitbull Feat T-Pain
16. Higher - Taio Cruz ft. Kylie Minogue
17. Hold It against me - Britany Spears
18. How ypu remind me - Nickelback
19. I'm still Alive - TWiiNS
20. Judas - Lady gaga
21. Just Can't Get Enough
22. Just the way you are - Bruno Mars
23. Life - Ulrik Munther
24. Like Whoa - Aly & AJ
25. Love the way you lie - Eminem feat. Rihanna
26. Mean - Taylor Swift
27. Miracle - Blowsight
28. More - Usher
29. My immortal - Evanescence
30.  Never gonna be alone - Nickelback
31. Photograph - Nickelback
32. Nobody Die - Nickelback
33. Nothing In this World - Paris Hilton
34. One Shot - JLS
35. Party in my head - september
36.Poker face (lady gaga cover) - Blowsight
37. Raise Your glass - P!nk
38. Reason to cry - Takida
39. Rockstar - Nickelback
40. S&M - Rihanna
41. September - Daughtry
42. Sharada - Skye Sweetnam
43. Stay - Miley Cyrus (favvo låt)
44. Stupid in love - Rihanna feat. Ne-Yo
45. Superstar- Shye Sweetnam
46. Te Amo- Rihanna
47. The Climb - Miley Cyrus
48. The Lazy song - Bruno Mars
49. Through with love - Destiny's child
50. Tonight ( I'm Lovin' You) - Enrique Iglesias
51. Hey Soul Sister - Train
52. Turn Around 5,4,3,2,1 (radio edit) - 177_Flo Rida
53. Boy's don't cry - Ulrik Munther
54. Unfaithful - Rihanna
55. What The Hell- Avril Lavigne
56. When i look at you - Miley Cyrus
57. Who Knew - P!nk
58. Who owns my heart - Miley Cyrus
59. Who says - Selena Gomez
60. Wonderwall (intrumental) - Oasis
61. You belong with me - Taylor Swift

Så det var alla.

Snart Midsommar, tiden går fort.

Vi ses <3
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Min lillasyster kallar sitt kaningosedjur för nina :D

Kommenterat - 2011-06-22 / 23:11:01
Postat av: Mandan

gulligt namn tycker jag :)

Kommenterat - 2011-06-23 / 07:56:54  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: