Ont i halsen, fint väder..

2011-06-16 / 12:12:24

Hej!

Jag tänkte jag skulle in och blogga lite eftersom jag har absolut ingenting att göra, Det sugiga idag är att jag mår inte super :/ jag har ont ihalsen och är rätt så trött så min dag idag blir att ligga och vila och titta på en massa filmer troligen. Men sen har man ju alltid bloggen man kan sitta och trixa med, funderar på att hitta en ny design, vad tror ni? sen så kanske man kan hitta på något annat idag. Men jag skulle egentilgen ut och fotografera med min super trista kamera... men i alla fall ut och fotografera.. Jag ville verkligen det eftersom till och med vädret höll med mig.. Men så känner man så här och då vet jag inte riktigt om jag orkar gå ut men vi får se senare idag jag kanske känner mig bättre sen :) Vi får hoppas på det. Föresten så har jag och mamma tänkt oss att köpa en systemkamera,förmodligen en Canon men vet inte riktigt vilken än, men vi får se på när det blir ;) Jag skulle verkligen velat ha en så fort som möjligt men man får se när man har tillräckligt med pengar och när man har hittat en bra :) Ni har inte något tips på en bra systemkamera? Tacksamt om ni hjälper oss att bestämma oss :) Sen har jag bestämt att vi måste ha ett objektiv som har bra zoom. För det skulle vara praktiskt när vi åker till Nordens Ark till exempel.

Men ah om vi går ifrån kameror så är det rätt konstigt att jag faktiskt inte har badat i havet än, jag har bara badat i sjöar. Hos min pappa finns det bara sjöar men sen finns ju Vätten och det är ju den största sjön i sveriga va ? Eller jag har ingen aning men ah.

Jag och syrran håller på att titta på film när vi var små, tycker det är så himla sött, särskilt lilla knubbisen Matilda :P Men nu ska jag äta lite mat så hörs vi kanske senare ! <3 God Bye

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: