Plasten med Klara :)

2011-06-01 / 20:32:00

Hejsan Hoppsan !

Nu har jag precis tittat på tv. Men min dag har varit helt okay, faktsikt mycket bra !

Men vi hade spanska som vanligt först och där körde vi glos-leken , och för er som kanske inte vet vad det är så är det att våran lärare säger ett svenskt ord som vi ska skriva på ett papper och så får han kolla om det e rätt och idag skulle man ha 10 rätt för att få gå. Jag och Klara fick gå 5 minuter tidigare i alla fall :P Men sen så hade vi idrott och det var faktiskt rätt så kul med Brännboll. Även fast jag inte e så bra... :P Men vi hade ju andra i laget som var bra ! :) Och sen så hade vi lunch, jag och Klara gick och åt och sen så gick vi med Alex och Jacob och tittade på Alex moppe, hans brorsa hade typ tatt den till skolan, och Alex blev typ ganska sur på han.. Men sen så gick jag och Klara, efter vi hade suttit och pratat vid moppen ett tag, till uppehållsrummet och tittade på biljard. Och sen så gick vi till träslöjden och så hjälpte jag Hampus och Klara med deras grejer eftersom jag var klar och jag hade inget bättre för mig. Men det som var surt var att det var sista gången :( Men så hade vi so sen och då tittade vi klart på filmen och sen gjorde vi någon lek som e lite svår att förklara. Men jag kan försöka. Man var i två lag och så skickade man fram en åt gången från sitt lag.. Och så fick man välja innan man tog en lapp om man skulle rita grejjen man fick eller göra charad. Och så för vårt lag tycker jag det gick rätt bra. Jag lyckades i alla fall få ett rätt och det var badkar och ingen annan kunde förstå att det var ett badkar som Alex visade men det var ju bra för då fick vi ju mer poäng :) Alla undra hur jag såg det och så :P men jag trodde det från typ början. Fast just det innan so:n så tog Hampus mitt pennfack så jag sprang typ runt efter hon i F-korridoren och B :P Dumma Hampus :P Nerrå jag fick ju tillslut tillbaka det när jag lyckades ta den. Men i alla fall så slutade vi sen efter so:n och då gick jag och Klara hem hit och så gick vi ner till Norra Hamnen, det var ett tag sedan var där kom vi och tänka på . Men sen var det rätt kallt där så vi gick till plasten istället och tittade på när min syrra hade fotbollsträning, inte för att vi tittade särskilt mycjet vi höll mest på att passa med en boll och fylla Klara skor med gröna små saker som e på plasten :P Men vi hade rätt kul i alla fall. Och sen så skulle Klara ut och äta med sin mamma så jag gick hem och nu så sitter jag och smsar och grejjar på datan .

Och så märkte jag ju att det e ny månad så jag har 3000 nya fria sms :) Fast jag har redan gjort slut på 48 stycken men ändå :P

Och imorron ska jag till pappa :) Och så ska jag vara där tills på Måndag. För vi är ju nämligen lediga Torsdag och Fredag och Måndag.

Men här har ni en bild på mig och Klara på plasten :



Men vi syns <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: