Solat

2011-06-30 / 17:01:08
Nu har jag precis kommit hem från att ha varit på stranden och solat. Jag har fortfarande inte kommit i vattnet :$ Det kommer ta ett tag! Kan jag ju säga, det e ju för sjutton jätte kallt jue!

Det ser ut som det snart kommer att börja åska.. Om det gör det kanske jag kan kolla om jag kan få några bilder på blixtrar :) blir första gången i så fall. Men någon gång måste vara den första. ;)

Men nu ska jag ta o fika lite, senare ska jag nog packa för pappa-resan imorn. Jo jag kanske inte har berättat det men imorn åker jag till pappa och då kommer jag vara dör i 2 veckor och på tisdag åker vi till gotland. Det kan bli dålig uppdatering... Vi får se, blir mobil-blogg då.

Men vi ses! <3
Kommentarer!
Postat av: Smsa Låna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Kommenterat - 2011-07-20 / 16:33:25  | URL - http://smsalåna.nu
Postat av: Amanda

tack ska du ha. Men jag uppdaterar ej denna blogg längre har nämligen bytt till www.loveFoto4-ever.bloggo.nu :)

// Baahjaag, fast nu bara Amanda!

Kommenterat - 2011-07-20 / 22:20:30  | URL - http://loveFoto4-ever.bloggo.nu
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: