Toning

2011-06-12 / 16:55:15
Hejsan på er !

Jag tänkte visa vilken toning jag precis köpt, dock har jag inte provat den än.. Men det ska bli senare :P




Sen har jag ju skrivit innan att jag har klippt mig och så här blev det :



Inte så stor skillnad...

Men idag har varit en rätt trist dag... Har itne hänt så mycket :/ Det började med att jag vaknade ungefär vid 10 sen så låg jag och latade mig ett tag i sängen och sen stod jag upp och tog på mig kläder och gjorde mig i ordning.. Och efter det har jag mest tittat på systemkameror och objektiv och sånt, ska nämligen skaffa en Canon förmodligen :) Och sen så har jag pratat med mormor och mamma ute på gården ett tag och sen så grillade vi också. Har nämligen fått vara själv med mamma och mormor både igår och idag, för syrran har sovit hos en kompis och har fortfarande inte kommit hem, har nog antagligen väldigt kul :)

Jag har glömt att säga att ni kan även gå in på min dayviews: Mandan14
Om du nu är inloggad, annars kan du tyvärr inte komma in.

Sen har jag ju även FB : Amanda Jönsson

Men vi hörs ! <3

Men nu var det slut på detta inlägg, Vi får höras ! :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: