Uppvisning Kollo

2011-06-21 / 18:34:19
Hejsan hoppsan !!

Idag har jag som de flesta andra dagarna varit med Klara. Och denna dag så satt vi inne i början för då berättade jag nämligen min konstiga dröm och sen så sprang vi ner på stan och köpte varsin glass. Mums <3 Min hatt flög av flera gånger ... :/ Haha ajja i alla fall så sen så spelade vi lite kort och tittade på tv och sen så var vi tvugna att springa iväg till Hannas (klara syster) och alla andra på kollots uppvisning, vi var typ en kvart sena men vi kom snabbare fram när vi sprang :P

Ah i alla fall nu ropar mamma på mig och säger att det är mat, så vi hörs ! <3


bild från i förrgår som jag ej tror publicerades :P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: