Varför just mig, just idag... ?!!

2011-06-24 / 16:35:01
Hej..

Just nu e jag rätt sur jag fattar inte varför ingenting funkar för mig !!!
Facebook är assegt kan knappt göra någonting där och bloggen är inte helt super heller och sen så funkar det inte med bilderna från kameran... Ni får tyvärr klara er utav bilder lite.. Kanske kan ta lite bilder från vad jag redan har på datan men ändå !

Men åhh!!! :@ Varför just mig ?! Idag/igår ?!

Hoppas det inte är fel på kameran ... det verkar itne va så för på vissa USB-minne funkar det men på vissa så funkar det inte och sen så försvann typ bilderna och kom tillbaka och en massa och nu orkar jag inte ens försöka längre... Jag försöker senare idag..

Jag e föresten ledsen för att jag inte skrev särskilt tydligt förut på mobilen men det var så att jag och mamma och Matilda gick upp vid 10 för att hinna ner till torget och dansa runt midsommar stången.. Så jag fick gå in snabbt på mobilen så att det blev en Midsommar hälsning.. Visst jag kunde ha gjort det senare men jag ville att det skulle bli någon uppdatering.. Var ej säker att jag skulle hinna med att uppdatera med, men det gjorde jag ju :)

Förresten så just nu har jag tid för att mamma fixar grillen, för vi ska grilla midsommar mat (våran tradition på midsommar), och sen så är Matilda och våra kusiner och moster och Yoav nere i Ålevik och dansar och sånt där nere.. De kommer nog förmodligen hem snart.

Men jag vill i alla fall hoppas att ni har en riktigt härlig midsommarafton i alla fall.

Nämen titta jag fick in några bilder så här får ni se en i alla fall :)



blivande midsommarkrans :)

fick in en till, Midsommarkransen blev så här :

Vet mitt hår e överdrivet stort idag :/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: