biljard

2011-05-09 / 15:09:09
Hej hej!!

Nu e jag hemma efter en skol dag, med Klara så klart :D

Men först så hade vi drama och då var halva klassen ute och gick ;) Jag och Klara och Adam och Simon gick :) Oxxå skulle man typ gå runt och göra olika uppdrag liksom. Sen så gick vi hem till mig en sväng ;P Adam och Simon hängde med :P Det var rätt skoj faktiskt. Men sen så hade vi no prov när vi egentligen skulle haft matte. Och jag tror faktiskt det gick rätt så bra ;) får se på torsdag förmodligen. Men sen så hade vi lunch och då så åt Klara sen gick vi till uppehållsrummet och tittade på när skaftö killarna spelade biljard, fast några från brastad var där med. Men sen så hade vi besök av en författare Niklas Krog. Och då så pratade han om sina böcker och så. Sen skulle vi haft svenska men våran lärare skulle på möte så vi fick inställt :) Så nu sitter jag och Klara här och väntar på att maten ska bli klar sen så ska vi antagligen ner till Norra Hamnen :)

Föresten min mobil funkar utmärkt!! :) Förutom att batteriet tar slut snabbt ! :(
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Vilka är adam och simon. E de söta? E det era killar ( din o klaras) ? Lägg upp en bild på dem, så får jag se om era killar e söta . För du har väll en kille. inte för att du har pratat om det, men ändå :P :P:P:P:P<33

Kommenterat - 2011-05-10 / 15:48:26
Postat av: Mandan

De e några som går i min klass. De är inte våra killar. vi har inga.

Kommenterat - 2011-05-10 / 16:09:59  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej :/

Kommenterat - 2011-05-10 / 21:29:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: