Bort med böcker, nu kommer sommarlovet!

2011-05-31 / 15:31:21
Hej hej ! :)

Idag var tyvärr Klara sjuk :( Men förhoppningsvis kommer hon imorron, det e ju trotsallt våran favvo dag, så det skulle varit tråkigt om hon ej kom :/

Men på spanskan så lämnade vi in våra läsböcker och så körde vi Caramba (Bingo). Men på matten sen så hade vi prov :/ Men det gick rätt så bra tror jag, på första fick jag alla rätt, jag fick nämligen se det för Lotta :) Eftersom vi inte får reda på proven förren efter lovet för vi träffr inte Lotta mer i något ämne innan sommarlovet. Men så lämnade vi även in våran mattebok. Sen så hade vi engelska och då körde vi en tävling. Sen så hade vi lunch och så hänge jag med Julia och Ardita och Sofia, de åt och sen så gick vi och satte oss i uppehållsrummet jag och Julia sen så gick vi till svenskan och där pratade vi om den sorgliga/hemska filmen och så körde vi alphapet. Och så lämnade vi in våra pärmar sen så hade vi so och då tittade vi vidare på filmen, och den e fortfarande lika knäpp, Jag fattar typ inget :P Men sen så slutade vi i alla fall. Och då gick jag hem ringde Klara och nu har jag pratat med henne i en timma. Och nyss så åt jag. Nu sitter jag och chattar med Elin (min syrra).

Vi syns ! Kommer förmodligen en till dansvideo senare idag ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: