Dagen idag

2011-05-02 / 16:24:51
Hejsan Hoppsan !

Idag så hade vi först Drama och då så gjorde vi gips masker och det var faktiskt rätt avslappnande när Klara fixade och trixade i mitt ansikte. Men det kändes förstås rätt konstigt. Men efter draman så hade vi matte och då jobbade vi i matteboken, jag e snart klar med det "gröna spåret" snart på diagnosen.. Men sen så hade vi lunch och då gick jag och Klara och käkade med sen då gick vi till uppehållsrummer och spelade stress. Och sen så hade vi idrott och då så hade vi orgentering (stavning) Då hittade jag en 50-lapp :) Men sen så hade vi no och då jobbade vi med instuderingfrågorna om ellära till provet vi ska ha nästa vecka på måndag :/ Men sen så hade vi svenska och då läste vi, jag läste ut min bok så jag lånade en ny som verkar rätt bra. Men sen när det var typ en kvart kvar så skrev Anna-Lena upp omkastade ord på tavlan och så blev vi klara tidigare än hon hade tänkt sig fast vi fick sluta ändå. Men så jag gick jag hem och nu sitter jag i soffan och funderar på vad jag ska käka och varför Klara bara loggade ut :/ Men ah nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, mer än att jag ska komma på vad jag ska äta. 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: