Dans

2011-05-24 / 17:27:58
Hej hej !!

Nu sitter jag och tittar på när jag avr mindre som mamma har filmat. Det är jätte kul att kolla hur man va och så ;)

Men först i skolan så hade vi spanske och då tittade vi på film sen så preatade vi lite om imorron på matten. Och så sen gick vi till bion för vi skulle titta på när bland annat Klara dansa :) Alla var jätte duktiga ;) Och så sen hade vi längre lunch för vi hade inställ resten av engelskan. Då gick jag och Julia och åt. Och så satt vi med Alex och Jacob och så satt vi och prata om lite allt möjligt. Sen så satt vi och tittade på när Jacob och Alex spelade skitgubbe, fast innen så kom Klara hit en sväng för hon hade paus i dansen. Och så käkade vi kokosboll ;D Men efett vi tittat på Alex och Jacob så gick vi till svenskan och där tittade vi på film och sen så hade vi so och då tittade vi på rapport och sånt. 

Sen gick jag hem, åt och sen hängde jag med Syrran och hennes kompis och spelade lite fotboll och sånt och så kom Klara så jag pratade med henne men sen gick hon och då gick jag hem och åt knäckebröd och nu vet ni redan vad jag gör...

Men vid 6 ska jag träffa Ardita vid bion för då ska vi titta på Dansen igen :) Kankse blir några kort vi får se... ;)

Men vi syns<3


Gillar denna bild :D tog den förut
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: