Gillar INTE

2011-05-15 / 17:07:23
Okay nu börjar jag bli lite less på detta ! Det ända jag gör är bara fel ! Jag kan ju fan inte skriva något här på bloggen längre för då får jag bara en rätt taskig blogg. Men sen så säger jag inte att alla e så här jag vet minnst 4 som e shyssta mot mig här på bloggen men vissa andra bara skriver rätt så taskiga saker,och jag tänker inte ge några exempel på vad som e taskigt för det kan ni isånna fall kolla själva !

Men nu ska jag bara säga att jag var med Klara idag så ni vet det. Men det kanske jag inte ska skriva eftersom det e långtråkigt att skriva samma sak hela tiden ! Förlåt mig att jag inte gör så mycket annat nu.. Jag kommer säkert hitta på något roligare i sommar ! Men jag tycker i alla fall att jag har det riktigt kul alla dagar ! Det finns en ända dag jag inte skrattar så jag kommer att skita i att "du" säger att jag skriver samma sak hela tiden, för jag skriver bara det jag gör på dagen !


Ursäkta mig ni som inte är inblandade i det här. <3 Hoppas Ni tar åt er detta för så e det inte !

Just nu e detta till en viss person som skrev en sak som jag inte gillar ! 

FÖRLÅT mig för-det-inte-så-roliga-inlägget 
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Amanda, bry dig nt om vad dom komenterar skriv det du vill, om dom inte gillar din blogg så behöver dom inte läsa den ingen tvingar dom till att läsa den ;) Ha det bra !

Kommenterat - 2011-05-15 / 20:29:02
Postat av: Anonym

Asså jag fattar inte att det är någon som kan skriva sånna dumma kommentarer. Bry dig inte eller om det fortsätter kan du säga till en vuxen! Det är så himla barnsligt att göra nåt så j**la dumt.



Hoppas den/dom slutar!!!



/Kram :)

Kommenterat - 2011-05-15 / 22:05:41
Postat av: lina <3

Det är väll bara någon som vill vara rolig, Jätte töntigt, Men bry dig inte , skit i dem !



och låt de va , så slutar de nog

Kommenterat - 2011-05-16 / 16:02:25
Postat av: Mandan

okay tack så mycket <33

Kommenterat - 2011-05-16 / 17:56:43  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

!

Kommenterat - 2011-05-17 / 15:22:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: