Glass

2011-05-20 / 14:20:10
Hejsan hoppsan !!

Idag har vi som vanligt först haft Matte och då jobbade vi med ett test som vi fick av Lotta för att hon skulle se hur bra vi var på det vi håller på med. Och sen fick vi även en lapp som hette Mopeder man skulle typ skriva om man skulle skaffa en moped i 3 år.. bla bla bla... :P Och sen så hade vi No och då gick vi runt i klassrummet och tittade på olika löv och så skulle vi veta va de hette. Och sen så hade vi so och så skrev vi en massa och tittade på en rolig/knäpp film.. Och så hade vi lunch sen och då gick jag och Klara och käkade pasta :D Och så gick vi sen och köpte varsin kokosboll och det pngrar vi... För sen på Pt:n fick vi glass av Lotta för att vi var så duktiga på 7:ornas dag... Och guuud va mätt jag e nu asså.. Inte bra att käka så mycket.. ;) Men någon gång måste det ju hända..

Men senare idag kommer Klara för hon ska sova över ! :D Och vi kommer vara själva heeela dagen imorgon för syrran ska på sin första match, och mamma ska hänga med. Hejja Hejja Hejja ! <3

Så nu väntar jag bara på Klara och så mycket mer ska jag inte göra ..

Vi får se om jag har tid att komma in en sväng senare. Vi ses annars imorgon ! :) <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: