Inställd Hemkunskap

2011-05-19 / 14:14:59
Hejsan hoppsan !!

Idag så hade vi som alla andra torsdagar spanska först och då tittade vi på en film som heter Machuca.. Och sen så hade vi engelska och då jobbade vi med artisterna och jag började på ännu en ny och den är snart klar den ska jag göra klart nu här hemma. Men så hade vi svenska sen och då läste jag min bok "Huset vid vägens slut" en rätt bra bok,värd att läsa :) Sen så körde jag och Elin varsit omkastat ord på tavlan, Jag hade Liseberg och Elin hade sommarlov. Men efter det hade vi lunch och då gick jag och Klara till matsalen och käkade och sen gick vi ner till parken med varsin klubba och så satt vi där och väntade och tog kort, vi väntade på att Lotta våran No-lärare skulle komma för vi skulle kolla på olika träd och så. Och nu hade jag inställd Hemkunskap så jag sitter hemma och väntar på att mormor ska sms/ringa så jag kan komma upp och käka lite :)

Men bilderna jag tog í parken kommer senare idag för jag har inte riktigt tid just nu :)

Vi ses ! <3
Kommentarer!
Postat av: ardira

Ofta du tog kort, lägg inte ut bilder på mej eller johanna!

Kommenterat - 2011-05-19 / 15:57:04
Postat av: Anonym

*ardita

Kommenterat - 2011-05-19 / 15:57:37
Postat av: Mandan

Men det e inte på dej och Johanna det e på när vi "leker" i parken och när jag och Klara och Julia och Hue och Elin var där tidigare.. Och vadå ofta ? :/

Kommenterat - 2011-05-19 / 20:06:34  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: ardita

Ok :P inget illa menat med ofta , jag bara säger det :P:):P:):P:):P:):P:):P:):P

Kommenterat - 2011-05-20 / 17:35:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: