Kan inte komma på rubriker...

2011-05-04 / 16:23:50
Hejsan hoppsan !

Idag har varit en helt okay dag !

Föst så hade vi spanska och då läste vi och översätte och höll på med det vi gjort på det sista nu. Men efter det hade vi idrott och då så hade vi orgentering (stavning) och då gick jag och Viktor och Jokke runt och satte ut klänyper och sånt på olika ställen med hjälp av en karta så vi visste vart vi skulle sätta den, och det var rätt kul :) Sen efter det hade vi en låång lunch rast (som vanligt) och då gick jag och Klara och åt Pita bröd med kebab sen gick vi och spelade stress i uppehållsrummet :) Sen så gick vi ut och ställde oss utanför träslöjden och väntade på att Roger skulle komma och öppna. Men sen fick vi komma in, och då tog Hampus min plats :( :P ne men skojja det är okay att sitta mitt emot Jacob och bredvid Klara :) Annars sitter jag mitt emot Klara och bredvid Jacob... Men det gör inget för mej egentligen. Men det ända jag gjorde på heeela träslöjden var att sitta och prata med Jacob,Hampus,Klara och så fick Hampus fläta mitt hår som han nästan alltid gör :) Har faktiskt fortfarande kvar flätan i håret. Men sen så hade vi so och då tittade vi på film och människorna förr i tiden och så... :/ Men sen så var skolan slut och då gick jag och Klara hem till mig och så satt vi och prata och var på datan och hade rätt sköj. För vi kunde inte säga rätt vi bara sa en massa fel heeela tiden så för det mesta så skrattade vi (men när skrattar vi inte?) Och nu är Klara på dansen men sen kommer hon igen ! :) Och då vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på :P Men något roligt i alla fall.
Kommentarer!
Postat av: Anonym

DU KANSKE INTE VILL DET MEN DU HAR AVSLÖJAT DIG! DU ÄR KÄR I JAKOB, HAN E JU... HERRE GUD.



ÄR NI TSM?

HAR NI KUL?

VARFÖR SKREV DU IJNTE TIDIGARE OM HAN?

TYCKER DU VERKLIGEN OM HAN?

Kommenterat - 2011-05-05 / 17:45:07
Postat av: Mandan

nej gud nej !!!!!!!! det e jag inte vi e bara kompisar !!!!!

Kommenterat - 2011-05-05 / 17:58:27  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: Mandan

bara för att jag skirver om honom i ett inlägg betyder det väll inte att jag e kär i honom !! då e jag ju fan kär i Hampus och Viktor och alla andra jag skriver med jue !

Kommenterat - 2011-05-05 / 17:59:15  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: