ledsen ledsen...

2011-05-12 / 16:21:12
Jag e verkligen lesen att jag inte var inne igår men jag glömde helt bort plus att jag tränade inför spanska provet vi hade idag.. Men jag kan berätta om går dagen idag ist:

Jo först så hade vi spanska och då så tränade vi inför provet och sen så hade vi gympa och då så hoppade vi längdhopp och stötte kula. Sen så hade vi lunch och då spelade jag och Klara stress sen så hade vi slöjd och jag har ju träslöjd så jag började på att göra en smörkniv sen så hade vi so och då tittade vi på rapport. sen så gick jag hem och så tittade på tv och grejade med mobilen och lite sånt. Sen så gick jag och och syrran upp till mormor och så började det åska :(

Idag: först så hade vi spanska och då hade vi prov och sen så hade vi engelska och då började jag på en ny artist och låt eftersom det inte direkt gick att översätta låten. Men sen så efter engelskan så hade vi svenska och då började vi på en ny grej, stavning. Och sen så hade vi lunch och då spelade jag och Klara stress och sen så hade vi no och då fick vi reda på provet och så valde vi vad vi skulle göra på friidrottsdagen. Sen så hade vi elevens val, hemkunskap för mig och då smakade vi på olika vanilj glassar och betygsatte dem.

Och nu e jag hemma och så snart äta.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: