LISEBERG

2011-05-16 / 18:11:42
Hej hej !!

Idag så hade vi som vanligt först drama och då målade vi våra masker. sen så hade vi matte och då jobbade vi med repetitionslappar och så. Sen så hade vi lunch och då hämtade jag en lapp som jag ska visa för mamma,för jag SKA hänga med till liseberg på skolavslutningen. Det kommer bli så kul ! säskillt med Klara och Hampus !! :D De ska tvinga upp mig i lisebergsbanan.. Jag vet barnsligt jag har inte åkt den men jag e sån jag gillar inte tåg eller höjder.. :/ Men i alla fall så gick vi sen till gympasalen bytade om och där fick man välja om man ville spela fotboll eller längdhopp eller höjdhopp och jag valde helt klart fotboll ! Inte för att jag e bra på det men det är i alla fall mycket roligare än de andra sakerna :) Men efter gympan så hade vi no och då var vi ute och gick runt skolan för att kolla på olika träd och kolla va de e för en. Men sen så hade vi svenska och då fyllde vi i två ankäter (stavning) och sen så körde vi omkastade ord på tavklan och jag klarade den första och fick sluta tidigare men jag väntade på Klara så jag fortsatte att vara med en stund :P Men sen så gick jag och Klara hem hit och så satt vi och pratade och lite annat. Sen skulle hon till sin morfar och nu har jag precis käkat pannkakor ! :D

Vi hörs !

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: