Mobil !!!

2011-05-03 / 20:08:32
Hej jag glömde skriva förut att nu var min nya mobil beställd. Det jag skrev för rätt länge sedan om någon annan, HTC tror jag det var, så kan jag säga att den beställde jag aldrig, det blir en Sony Ericsson X-peria ARC :)
en mörkblå och jag är riktigt nöjd för att jag bestämde mig för den mobilen :) Jag har velat ha typ 7 ,elr mer, olika mobiler innan nu ! För nu måste jag snart ha en ny mobil enligt mig och då fick det bli denna + att mitt abonnemang går ut 25 maj. Så vad tror ni ? e den bra ? Ah jag får i alla fall hoppas på det!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Den mobilen är jättebra kan jag lova!! Min mamma köpte den när den var helt ny och jag kan säga att jag är inte lite avundsjuk på mamma och dig!!! :) ;)

Kommenterat - 2011-05-03 / 21:18:19
Postat av: Mandan

Okay va bra ! :)

Kommenterat - 2011-05-04 / 14:40:09  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: