mysig promenad

2011-05-07 / 20:02:55
Hej hej !!

Idag har varit en helt underbar och solig dag. Jag har suttit ute på gården hela tiden med mormor och mamma och så har jag grejat med mobil,men jag blir galen på att jag inte kan skriva något på bloggen via mobilen :/ Men sen så har jag även tränat inför provet vi har på måndag :( Jag e nästan säker på att jag inte kommer få över G i alla fall.. :/ Men det e ju bättre att få G än att få IG ! Men senare för en liten stund sedan så hängde jag med mormor på en liten promenad vid Norra Hamnen :)

Och sen så har jag blivit besatt at programet som gör riktigt fina/roliga bilder (Picsin) :



Oxxå har jag väen grillat idag med mormor,mamma,syrran och syrrans kompis :) Det var mumsigt :)

Kommentarer!
Postat av: Anonym

stakare själv har jag fott 4vg 1g osså det besta 5mvg kom i håg jag älskar din blogg jag vill gärna att du skriver till baks snart :D

Kommenterat - 2011-05-07 / 23:48:48
Postat av: carolin å mimi

det var vi som skrev glömde skriva att det var vi Xp <33

Kommenterat - 2011-05-07 / 23:51:27
Postat av: mandan

Okay. Tack så mycket.

Kommenterat - 2011-05-08 / 10:35:22  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: